برنامه نویس

برنامه نویس
آخرین نظرات
  • ۱۷ فروردين ۹۵، ۰۰:۲۳ - آرین :)
    :)

درد دل یک برنامه نویس

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۳ ب.ظ

من یه طراحم، من یه برنامه نویسم.
من خیلی کارها بلدم.
من می تونم با نصف خط کد مشکل عجیب یه وب سایت رو حل کنم یا در عرض نیم ساعت یه طرح یا پوستر خوب بزنم...
اما :
من مجانی کار نمیکنم.
من برای پربار شدن رزومه ام کار نمیکنم.
من برای اضافه شدن نمونه کارهام کار نمی کنم.
من نمیخوام صرفاً برای رضای خدا کار کنم.
من نمی خوام در ثواب این کار با شما شریک باشم.
من نمی خوام بعد از همین یه پروژه، وعدۀ یه عالمه سفارش دریافت کنم.
من به سایز شرکت شما کار ندارم که چقدر بزرگه یا چقدر کارمند داره.
برای من مهم نیست که برای فلان سازمان کار میکنم یا فلان شخص.
من از همون ابتدا قدم به قدم با نظر شما، براتون طرح میزنم و کد میزنم، تموم میکنم، تحویل میدم اما من هم هزینه دارم. همون نون و ماستی که شما میخوری رو می خورم. همون بنزینی که شما میزنی میزنم، همون زندگی که شما داری دارم.
هر ساعت کار کردن من معادل با x تومنه. یعنی هر دقیقه اش ( x تقسیم بر 60 ) تومن میشه.
مشتری خوب من؛
من برای کارم، وقتم، تجربه ام، مطالعاتم، پشت میز نشستن هام و ... ارزش قائلم.
به همین خاطر :
من مجانی کار نمیکنم.

  • G.Dastpak

نظرات  (۶)

میشه یه برنامه رایگان ارسال موشک به فضا برام بنویسین ؟
D:
پاسخ:
شدنش که میشه ما باید تمام فرضیات برنامه رو در اختیارمون بذارین

  • مجله نوجوان
  • سلام علیکم
    اگه میشه یه سر به این وبلاگ بزن
    نظرم بدی خوشحال میشم
    تبادل لینک هم اگه خواستی با هم میکنیم

    http://riyaziasan.blog.ir
    مطمئنی که این یک درد و دل است؟

    به نظرم این یک شرایط کاریه
    :)
    سلام دوست من وبلاگ جالبی داری.
    من معتقدم آدم باید رایگان کار کنه اما ارزان نه
    این باعث شده کار ما کم ارزش یا بی ارزش جلوه کنه اما نمیدونن چه سختی رو تحمل میکنیم تا همه چیز درست و طبق برنامه پیش بره بعضیها فکر میکنند بازار میوه و تره بار اومدن دوست دارند همه چیز براشون ارزون تموم بشه.
    راستی اگر دوست داشتی با هم تبادل لینک و دنبال کنیم.
    بانام خدا
    سلام؛
    من با جمله ای که در مورد رضای خدا گفتید موافق نیستم. به نظرم رضای خدا فقط.

    باتشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی